Het Aubadekoor Tuindorp-Oostzaan repeteert elke donderdagavond van 20:00 tot 22:00 uur in de Bethelkerk aan het Plejadenplein 44 in Tuindorp Oostzaan.

Wie wil meezingen in het Aubadekoor hoeft geen auditie te doen. Iedereen is welkom, mannen en vrouwen, jong en oud. Als je noten kunt lezen, is dat een voordeel, maar het is geen vereiste. Er wordt in die twee uur wel serieus gewerkt, want we willen bij elk optreden ons beste beentje voor zetten.

Om de partijen thuis in te studeren worden er oefenbestanden op MP3 beschikbaar gesteld. Wie zich aanmeldt voor het koor, betaalt de eerste drie repetities nog geen contributie. Daarna gaat de teller lopen: €20 per maand. Daarvan wordt de dirigent betaald en de huur van de zaal. Tijdens de schoolvakanties liggen de activiteiten stil.

Eens per twee maanden sluiten we de repetitie iets eerder af met een borreltje en gaat het open podium van start. Elk koorlid die dat wil kan alleen, in twee- of drietal een lied ten gehore brengen. Dat gaat in een zeer ongedwongen sfeer en het heeft al kleine en grote talenten voortgebracht. Of we zingen met z’n allen de hoogtepunten uit het Nederlandse ‘schlager repertoire’. Niks moet, alles mag.

Enthousiast geworden? Meld je aan!